Obchodné podmienky
- Tieto Pravidlá sú Vám poskytnuté pred uzatvorením kúpnej zmluvy, a to takým spôsobom, ktorý zaručuje neobmedzený prístup k textu Pravidiel. Prosíme o prečítanie Pravidiel pred otvorením účtu v e-shope alebo pred zakúpením tovaru bez registrácie. Internetový obchod, pôsobiaci pod doménou www.skirace24.sk, je prevádzkovaný spoločnosťou Kraków Sport Marcin Pacek, Walerego Sławka 25/LU3, 30-633 Kraków, Poľsko. NIP:6811641351 REGON:120278917 Zákazník môže rýchlo a efektívne kontaktovať Predajca prostredníctvom elektronickej pošty (adresa: info@skirace24.com) alebo telefonicky (telefónne číslo: +48 730043186 od pondelka do piatku medzi 11:00 až 18:00.
- 1. Obchodné podmienky upravujú pravidlá pre zadávanie objednávok a predaj tovaru v internetovom obchode skirace24.sk.
- 1. Obchod skirace24.sk vynaložil všetko úsilie, aby zabezpečil, že publikované údaje sú bez chýb alebo nepresných informácií.
- 2. V prípade, že sa nezhoduje opis s fotografiou alebo pokiaľ sa jedná o závadný tovar, je zákazník povinný o tejto skutočnosti okamžite informovať prevádzkovateľa obchodu skirace24.sk.
- 3. Všetky ceny uvedené v ponuke sú vrátane DPH.
- 4. Cena uvádzaná u každého tovaru je platná v čase uskutočnenia objednávky. Obchod si vyhradzuje právo na zmenu ceny tovaru v ponuke, pridávanie nového tovaru do ponuky internetového obchodu a ohlasovania, odvolávania alebo vykonávania zmien akčných ponúk na internetových stránkach obchodu.
- 5. Tovar uvedený na fotografiách sa v skutočnosti môže mierne líšiť od skutočného stavu.
- 6. Všetky textové informácie a fotografie jednotlivých tovarov, ktoré sú k dispozícii na internetových stránkach skirace.24, sú chránené autorskými právami. Je zakázané ich kopírovať a šíriť, používať na komerčné účely a pre prezentáciu na iných webových stránkach, bez nášho súhlasu.
- 7. Všetky obchodné známky a názvy sú použité iba pre prezentačné účely a sú majetkom výrobcov.
- 1. Registrácia je bezplatná a vykonáva sa vyplnením registračného formulára na internetových stránkach obchodu. Objednanie tovaru je možné aj bez registrácie užívateľa.
- 2. Pri registrácii je potrebné uviesť správne a pravdivé údaje, inak objednávka nemusí byť realizovaná. Zákazník musí spĺňať tie isté podmienky aj v prípade nákupu bez registrácie.
- 3. Osobné údaje zákazníkov sú zbierané výhradne pre potreby obchodu a spracovávané pre hospodársku činnosť spoločnosti, realizáciu propagačných a reklamných akcií, a v súlade s požiadavkami na ochranu údajov podľa zákona z 29. augusta 1997 (Zbierka zákonu Poľskej republiky 1997 č. 133 par. 833) na ochranu osobných údajov.
- 1. Objednávky sú prijímané len elektronicky na internetovej stránke www.skirace24.sk - 7 dní v týždni, 24 hodín denne.
- 2. Objednávky sú vybavované v pracovné dni od 11:00 do 18:00
- 3. Po zadaní objednávky každý zákazník dostane, na zadanú emailovú adresu, informáciu o prijatí objednávky spolu s jej číslom.
- 4. Zadaní objednávky je totožné s podpísaním obchodnej zmluvy so spoločnosťou skirace.24.sk.
- 5. Zákazník môže vykonávať v objednávke zmeny alebo jej celú zrušiť až do momentu vystavenia daňového dokladu. V prípade zmeny alebo zrušenia objednávky je potreba to urobiť vo svojom účte na skirace24.sk alebo sa telefonicky kontaktovať so zákazníckym servisom obchodu.
- 1. Obchod je povinný tovar doručiť v nepoškodenom stave.
- 2. Objednávka bude vybavená za predpokladu, že je tovar k dispozícii na sklade alebo u dodávateľov obchodu. V prípade nedostupnosti objednaného tovaru je zákazník informovaný o stave objednávky a môže sa rozhodnúť, ako ďalej postupovať (čiastočné vybavenie objednávky, predĺženie čakacej doby, zrušenie celej objednávky).
- 3. Objednávky sú vybavované podľa toho, kedy boli zadané, až do vyčerpania zásob.
- 4. Skirace24.sk si vyhradzuje právo odmietnuť objednávku v prípade chyby na stránkach obchodu, spočívajúcej v chybných informáciách o cenách alebo stave tovaru, rovnako tak aj v prípadoch, kedy bude podozrenie o pravosti údajov poskytnutých zákazníkom v priebehu jeho registrácii alebo pri zadávaní objednávky.
- 1. Podľa zákona z 30. mája 2014 r. O ochrane práv spotrebiteľov (Dz. U. z 2014 r., poz. 827), môže zákazník bez udania dôvodu odstúpiť od zmluvy do 14 dní odo dňa doručenia tovaru. Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od zmluvy bolo odoslané predávajúcemu pred uplynutím tejto doby.
- 2. Podľa zákona z 30. mája 2014 r. O ochrane práv spotrebiteľov (Dz. U. z 2014 r., poz. 827), môže zákazník bez udania dôvodu odstúpiť od zmluvy o elektronickej komunikácii a poskytovaní iných elektronických služieb do 14 dní odo dňa doručenia tovaru. Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od zmluvy bolo odoslané predávajúcemu pred uplynutím tejto doby.
- 3. Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od zmluvy bolo odoslané predávajúcemu najneskôr 14 dní odo dňa prevzatia tovaru.
- 4. Po platnom odstúpení od zmluvy predávajúci vráti kupujúcemu platby. Platby budú kupujúcemu vrátené bez zbytočného odkladu a v každom prípade najneskôr do 14 dní odo dňa, keď bude doručené oznámenie o odstúpení od kúpnej zmluvy. Úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký kupujúci použil pri platbe predávajúcemu, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov.
- 5. Obchod neprijme zásielky zaslané na dobierku.
- 6. Vrátený tovar nesmie niesť stopy použitia, musí byť v originálnom balení a obsahovať všetky etikety, inak bude opätovne zaslaný zákazníkovi na jeho náklady.
- 1. Na všetok tovar, ktorý je v obchode k dispozícii, sa vzťahuje záruka od výrobcu. Predávajúci zodpovedá Kupujúcemu za to, že predávaný tovar je v zhode s kúpnou zmluvou, najmä, že je bez vád. Zhodou s kúpnou zmluvou sa rozumie, že predávaný tovar má akosť a úžitkové vlastnosti uvádzané Predávajúcim, výrobcom alebo jeho zástupcom, prípadne akosť a úžitkové vlastnosti pre vec takého druhu obvyklé, že zodpovedá požiadavkám právnych predpisov a zodpovedá účelu, ktorý Predávajúci na použitie tovaru uvádza alebo pre ktorý sa tovar obvykle používa.
- 2. Záruka sa nevzťahuje na všetky druhy náhodného alebo úmyselného mechanického poškodenia (trhliny, rezy, atď.) alebo škody spôsobené z nedbalosti či vzniknuté z dôvodu nesprávneho použitia.
- 3. Základom pre vybavenie reklamácie je doklad o kúpe (daňový doklad alebo faktúra).
- 4. Ku každému reklamovanému tovaru musí byť pripojený reklamačný dokument alebo vyhlásenie o reklamácii, obsahujúce príčinu reklamácie spolu s informáciou kedy, a za akých okolností sa porucha objavila. Rovnako je potrebné uviesť svoje meno, priezvisko, adresu, číslo objednávky a informáciu, ako postupovať v prípade uznania reklamácie (výmena, oprava, vrátenie peňazí).
- 5. Reklamovaný tovar musí byť čistý a hygienicky nezávadný. V opačnom prípade si obchod vyhradzuje právo odmietnuť prijatie.
- 6. Reklamácia bude vybavená do 14 dní od obdržania zásielky obchodom a zákazník bude o výsledku reklamácie informovaný.
- 1. Náklady na dopravu tovaru hradí zákazník.
- 2. Skirace24.sk vybavuje objednávky na území Slovenskej republiky, a Európskej únie.
- 3. Objednávky do iných krajín ako do Slovenskej republiky sú zasielané kuriérom alebo poštou. Spôsob prepravy určuje skirace24.sk.
- 4. Na prepravu do krajín mimo EÚ môžu byť pripočítané ďalšie náklady naviac (napríklad colné náklady), v závislosti na krajine. Tieto náklady sú mimo kontroly obchodu skirace24.sk.
- 5. Zásielky sú doručované iba v pracovné dni.
- 6. Ak pri preberaní zásielky sú na balení viditeľné stopy poškodenia alebo je balenie narušené, existuje riziko, že došlo k manipulácii s obsahom balíka treťou stranou. V tomto prípade by ste mali odmietnuť prevziať tovar, v prítomnosti kuriéra spísať protokol o nahlásení škody a oznámiť túto skutočnosť zákazníckemu servisu obchodu.
- 1. Zákazníci, ktorí nakupujú v obchode skirace24.sk, súhlasí s vystavením dokladu o kúpe, ktorý neobsahuje podpis.
- 2. Štandardom je vystavenie daňového dokladu, ktorý je dokladom o kúpe. Na požiadanie vystavíme aj faktúru s DPH. Túto požiadavku je potrebné uviesť pri zadávaní objednávky.
- 3. Zákazník je povinný pri dodaní tovaru skontrolovať, či je daňový doklad súčasťou dodávky.
- 4. Zákazník si môže vybrať nasledujúce spôsoby platby:
- - PayPal - platba je realizovaná prostredníctvom služby PayPal,
- - Prevodom na účet uvedený na webových stránkach obchodu,
- - Na dobierku
- - Kreditné karty
- 5. Na žiadosť zákazníka a po konzultácii s pracovníkom obchodu, je možné spôsob platby zmeniť.
- 1. Táto webová stránka používa "cookies" v súlade s Politikou ochrany osobných údajov. Spôsob uschovávania a prístupu k súborom cookies môžete zmeniť v nastaveniach prehliadača alebo v konfigurácii služby.
- 2. Akčné ceny a zľavy nie je možné v našom internetovom obchode sčítať.
- 3. V prípadoch, ktoré nie sú popísané v týchto obchodných podmienkach, je nutné sa riadiť ustanoveniami Občianskeho zákonníka a zákona z 30. mája 2014 r. O ochrane práv spotrebiteľov (Dz. U. z 2014 r., poz. 827).
- 4. Európska komisia zverejnila na adrese http://ec.europa.eu/odr/ portál mimosúdného riešenia online sporov medzi spotrebiteľmi (tzv. portál ODR). Nemáme v prípade sporu povinnosť a ani zámer zúčastniť sa konania pred spotrebiteľským rozhodcovským súdom.